уторак, 1. март 2016.

Ljubav i strah 178

   -"Hajde,ljubavi,probudi se za pet minuta slecemo.",Vampir nezno usnama prelazi preko mog lica.
   Otvorila sam oci i siroko mu se nasmesila."Budna sam,sreco moja.",tiho sa prosaputala.
   Spustio je ruku na moj obraz i strastveno me poljubio."Jel ti bilo lepo?",tiho je upitao kada me je pustio da dodjem do daha.
   -"Jesi ti blesav?Bilo je prelepo.",odusevljeno sam rekla.
   Pocrveneo je."Zasluzila si mnogo vise.Da nasi maleni nisu tu vodio bih te u Egipat,ali..."
   Spustila sam prste na moje prelepe usnice i pogledala ga u oci."Ne bih menjala nase malene ni za sta na ovom svetu,lepotane.Ni za sta.",zestoko sam rekla.
   Siroko se osmehnuo."Znam,sreco moja.Jesi li se odmorila malo?",nezno je upitao.
   Klimnula sam."Jesam,Vampiru.Nemoj da brines.",nezno sam rekla.
   Slatko me je poljubio."Moram da brinem za moja tri andjela.Sve ste sto imam u zivotu,malena moja.",tiho je rekao.
   Ozareno sam se osmehnula."Kao sto ste vi meni sve na ovom svetu.Hajde,sleteli smo,idemo nasoj kuci i u krevet da vodimo..."
   Prasnuo je u smeh."A gosti?Malena moja,samo na krevet mislis.",rekao je cerekajuci se i podizuci me u narucje.
   Pocrvenela sam do korena kose."Zaboravila sam na njih.",promucala sam."I za to si ti kriv.",prasnula sam.
   Smejao se kao lud."Ja,malena moja?"
   Zaklimala sam glavom."Ti,navadio si me da me drzis stalno u krevetu i sada ni na sta drugo ne mogu ni da mislim.",zarezala sam.
   Nije mogao da dodje sebi od smeha."Jel to moja prozdrvljivica opet uznemirena?",upitao je smejuci se.
   Ispalzila sam mu se."Uvek je uznemirena u tvom prisustvu.",progundjala sam.
   Ponosno se zacerekao."Smiricemo je cim dodjemo u auto,moze?"
   Odusevljeno sam zaklimala glavom."Moze.",zacvrkutala sam.
   Predao je nase pasose,prosao terminal pa me brzim korakom poneo ka dzipu.Uneoi me je unutra sa sobom aonda me ovukao zakosu i pogledao me.Obrusio se na moje usne uvlaceci jeztik u njih i pustosuci ihsvom silinom svoje strasti.Uzvracala sam mu,istrazivala njegove usne,a onda mu blago povukla usnice zubima."Sta mislis da odemo u hotel i izbegnemo sve njih?",umiljato sam zaprela.
   Promuklo se nasmejao dok mi je skidao farmerke sa sve gacicama."Sada cemo smiriti moju lepu prozdrvljivicu,posle cemo otici kuci,docekati nase goste a kada ih ispratimo celu noc cu voditi ljubav sa tobom,moze?",umiljato je upitao trljajuci nos o moju vilicu.Klimnula sam glavom,otkopcavajuci njegove farmerke.Izdigao je guzu,svukla sam ih nize sa sve boksericama,opkoracila ga i u jednom potezu se nabila na njega."Polako,malena,polako,svrsicu,jebote.",zarezao je.Pogledala sam ga u oci,povukla se nagore i ponovo se nabila na njega.Kriknuo je i osetila sam kako mu sse ud trza u meni a topla tecnost prosipa po mojoj utrobi.Nastavila sam da ga nemilosrdno uzimam u sebe.Cvrsto me je stezao za kukove,ljubili smo se ne skidajuci pogled jedno sa drugog.Vrisnula sam kada me je potresao orgazam i iznemoglo mu pala na grudi.Jos dva puta se nabio u mene i uz glasno stenjanje svrsio.Grcevito me je drzao uz sebe dok smo oboje pokusavali da dodjemo do vazduha."Ubices me jednog dana.",promrmljao je milujuci me po ledjima.
   Nacerila sam se."Necu,ti ces nas oboje ubiti ovako.",rekla sam cerekajuci se.
   Nasmejao se."Obozavam te,sreco moja."
   Podigla sam glavu sa njegovog ramena i pogledala ga."I ja tebe,Vampiru.A da mi ipak odemo u onaj hotel?",upitala sam siroko se osmehujuci i trepcuci ocima.
   Prasnuo je u smeh i odmahnuo glavom."Ni slucajno.Idemo nasoj kuci.",rekao je smejuci se i navlaceci mi gacice i farmerke.
   -"Kvaris zabavu.",zacvilela sam.
   Smejao se kao lud."Pokusavam da je spasim od tebe,zivote moj.",rekao je smejuci se.
   Obgrlila sam ga rukama oko vrata i nezno protrljala nos o njegov."Idemo nasoj kuci,bitno mi je samo da si mi blizu.",prosaputala sam.
   Privio me uz svoje mocne grudi i snazno stegao dok je pokretao auto."Zauvek cu biti tu,obecavam.",nezno je rekao.
   Nasmesila sam se u njegove grudi."Znam da hoces.Mi cemo biti jedna velika i srecna porodica.",sanjivo sam rekla.
   -"Velika?",promuklo je upitao.
   Klimnula sam glavom."Ti pravis po dvoje od jednom.",rekla sam cerekajuci se.
   Prasnuo je u smeh."Koliko cemo da ih pravimo?"
   Nacerila sam se."Do iznemoglosti."
   Utom je parkirao auto u nasem dvoristu,podigao mi je glavu i zagledao mi se u oci."Do iznemoglosti?",tiho je upitao.
   Zaklimala sam glavom."Mhm,do iznemoglosti.Mi nismo imali nikoga uz nas,nasa deca ce imati puno brace i sestara,",rekla sam siroko se osmehujuci.
   Uvukao je ruku u moju kosu i naslonio celo na moje."Hoce,sreco moja.Znas li da si me ucinila najsrecnijim covekom na svetu onog dana kada si mi dala sebe?Onoga dana kada si mi rekla da me volis?Voli me zauvek,malena,samo to mi treba.",tiho je prosaputao.
   Spustila sam ruku na to prelepo lice i gledala u te lepe oci."Zauvek,kunem ti se.Samo tebe,kunem se.",prosaputala sam.
   Progutao je,klimnuo glavom i nezno me poljubio."Samo tebe,kunem se.",tiho je rekao.
   -"Znam.",prosaputala sam nezno mu milujuci potiljak.Obozavala sam ga,njega celog,potpunog bas takav kakav jeste.Savrsen i bez ijedne mane.Pune usne,meke i strastvene,zelene oci,nezne,a ponekad tako stroge tako divlje,jaka vilica,muska,uvek sveze obrijana,jak vrat,a opet tako nezna koza.
   Oci su mu potamnele,ponekada mi se cinilo kao da je kroz moj pogled mogao da procita svaku moju misao."Hocete li vas dvoje izlaziti odatle?",zabrundao je Nenad otvorivsi vrata.
   Vampir je posegnuo za vratima,zalupio ih i zakljucao ni jednog trenutka ne prestajuci da me gleda u oci,Spustio je usne na moje i uzeo ih u razarajucem poljubcu."Mozda smo ipak trebali da idemo u taj hotel.Ti ces mene izludeti,znas li to?Izludece me te tvoje oci,ti tvoji pogledi.",tiho je mrmljao snazno me privijajuci uza se.
   Grcevito sam ga grlila i privijala uz njega."Kao i ti mene.Sutra niti primamo nekoga niti idemo negde.Zelim da budem sama sa tobom.",prosaputala sam.
   Grleno se nasmejao."Moja lepa nimfomanka,moj zivot,sve si ti moje,sreco moja,sve.Hajde trebalo bi da izadjemo,",nezno je rekao,otkljucao vrata i otvorio ih.
   Uzdahnula sam i izasla iz auta."Sestrice,srecan ti rodjendan.",rekao je Nenad sa osmehom od uva do uva,povukao u zagrlaj i tri puta poljubio.
   Nasmejala sam se."Hvala braco.",rekla sam uz smeh.
   Jedan po jedan me je povlacio u zagrljaj i cestitao mi rodjendan.Zadnji je bio Vukic."Hje,lepotice,srecan ti rodjendan.",mangupski je rekao i nezno me poljubio u teme.
   Zagrlila sam i njega kao i ostalu sedmoricu."Hvala,Vukicu.",nezno sam rekla i odvojila se od njega.
   Okrenula sam se ka mom Vampiru i uzela ga za ruku."Jesu li dosli i Marija i Ivana?"
   Nikola je odmahnuo."Ivana nije,mala. Ostala je sa Nemanjom u bolnici."
   Zabrinuto sam ga pogledala."Kako je Nemanja?"
   Nasmesio se."Dobro je.Hvala Bogu nije toliko ozbiljno koliko se u pocetku cinilo."
   Siroko sam se osmehnula."Vukicu,sta je sa Marijom?"
   Nasmejao se."Ceka te u snevnom boravku,znas da ne sme mnogo da se krece."
   Potrcala sam ka vratima,ali me je Vampir stigao,uhvatio i grublje okrenuo ka sebi."Jesi li poludela?",zarezao je.
   Zbunjeno sam ga pogledala."Sta sam uradila?"
   Uzdahnuo je."Mozes da padnes,da se povredis i..."
   Jokic je zakolutao ocima."Ti si poludeo,Milose.",progundjao je.
   Nezno sam ga pogledala i stavila ruku na njegov obraz."Ponesi me do tamo.",tiho sam prosaputala.
   Nasmesio se,podigao me na sebe,obmotala sam ga nogama i snazno ga zagrlila."Moras da se pazis.Znam da preterujem ponekad,ali sta ce meni zivot bez tebe?",tiho mi je saputao na uvo.
   Drhtavo sam uzdahnula."Nemoj da brines,necu vise.Oprosti mi",zacvilela sam.
   Jako me je stegao uza se."Nemam sta malena moja."
   Uskoro su dosli i moji roditelji,baka i deka i Mirsada pa smo postavili veceru.Sedela sam u Vampirovom krilu i hranio me kada je neko pozvonio na vrata."Ja cu,mili moj.",nezno sam rekla,slatko ga poljubila i otisla do vrata.
   Otvorila sam ih i na njima su stajali Boki i Suzi."Srecan rodjendan,draga.",Suzi je tiho rekla i nesigurno me pogledala.
   Bacila sam joj se u zagrljaj."Nedostajala si mi.",prposaputala sam.
   Jako me je zagrlila."I ti meni.Oprosti mi..."
   Malo sam se odmakla od nje i pogledala je."Nemam sta da ti oprostim.Upadajte.",veselo sam rekla.
   Najednom je ovo postao nepodnosljivo dobar dan.Zatvorila sam vrata i sa osmehom od uva do uva se okrenula da ih povedem ka kuhinji.Na vratima je stajao moj Vampir i kada je ugledao moj osmeh ozareno se osmehnuo."Hajde,upadajte vecera je vec pocela.",ljubazno je rekao Suzi i Bokiju.
   Suzi mu se nesigurno nasmesila."Milose..."
   Odmahnuo je glavom."Upadajte,sta je bilo bilo je."
   Klimnula je glavom i usla unutra a ja sam se zaletela u njegovo narucje."Ti si najbolji na svetu.",prosaputala sam dok me je jako stezao uza sebe.
   -"Nisam,ljubavi,samo te volim najvise na svetu,sve sto izazove taj osmeh na licu oberucke prihvatam.",nezno je rekao.
   Povukla sam ga za ruku i malo smo se sklonili iz video kruga ostalih u kuhinji.Podigla sam se na prste i strastveno ga poljubila.Pribio me je uza zid i rukama lutao po mom telu doj je jezikom nemirno istrazivao moja usta.Spustio je saku na nju i nezno je stisnuo.Zacvilela sam mu u usta dhtureci i lutajuci rukama po tom mocnom telu."Khm,momci hoce da iznesu tortu.",tata je promucao.
   Vampir je brzo sklonio ruku sa nje i podigao usne sa mojih."Dolazimo,Igore.",tiho je rekao crven od sramote.
   Tata je otisao a ja sam pogledala u Vampira jedva se suzdrzavajuci da ne prasnem u smeh."Zamalo",promucala sam zagrcnuvsi se.
   Pogledao me je kao da sam sisla sa uma."Nije smesno,sreco moja.Da je naisao samo par minuta kasnije ko zna sta bi zatekao.Nacisto sam izgubio razum.",progundjao je.
   Siroko sam se nacerila."Obozavam kada izgubis razum zbog mene."
   Nasmejao se,podigao me na sebe i ja sam ga obmotala nogama."Ne verujem da se to i tvom tati svidja."
   Vise nisam mogla da izdrzim i prasnula sam u neobuzdan smeh ljubeci ga po celom licu."Nije mogao drugacije da dobije unuce,u stvari dva unuceta.",rekla sam guseci se od smeha.
   Uneo me je unutra,udobno me smestio u svoja krila i nastavio da me hrani dok sam ja imala osecaj da ce mu lice izgoreti koliko se crveneo.Namesrno sam se promeskoljila u njegovom krilu i osetila kako se trza ispod mene."Smiri se,jebote.",zasistao mi je na uvu.
   Nacerila sam se."Mislim da nekom ne smeta sto nam je puna kuca gostiju.",progrcala sam.
   Mrko me je pogledao."Njemu ne smeta nista kada si ti tu uz njega.",promumlao mi je na uvo.
   "Hocemo li posle kada pocne muzika da mu udovoljimo?"
   Zabezeknuto me pogledao."I ti si sisla sa uma.",progundjao je.
   Vecerali smo,duvala sam svecice uz rodjendansku pesmicu,a onda je krenula muzika."Sestrice,jesi li za ples?",prisao mi je Vanja.
   Nasmesila sam se."Naravno,Vanja.Jel ono Aleksandar oblece oko Mirsade?",zabezeknuto sam upitala.
   Vanja se nacerio i klimnuo glavom"Celo vece,mala.",rekao je cerekajuci se.
   Vampir nam je prisao."Treba mi tvoja pomoc na minut.",promrmljao je i povukao me za sobom.
   Uveo me je u kupatilo,zakljucao vrata za nama i na brzinu mi skinuo farmerke sa sve gacicama."Jebi ga,izludjujes me,vrpoljis mi se po erekciji i na kraju namerno vrcaks dok pleses.",mrmljao je dok me je okretao ka ves masini.Isturio mi je guzu ka sebi,nezno presao prstima po njoj i kada je osetio koliko sam vlazna zestoko se zabio.Uhvatio me je za kosu,grubo me povukao da ga pogledam i navalio na moje usne dok se nabijao svom silinom.Cvileli smo i stenjali jedno drugom na usnama.Glasno sam vrisnula kada me je samleo vrhunac i iznemoglo se sucila na masinu.Urliknuo je i zadnji put se nabio u mene svrasavajuci.Pao je preko mene tesko disuci i nezno prelazeci usnama po mom ramenu i vratu."Jel ti bilo lepo?",tiho je upitao.
   Iznemoglo sam se nacerila."Svaki put je sve zesce,sve bolje.Bilo je prelepo.",prosaputala sam.
   Nasmesio se."I meni,sreco moja.Hajde,treba da izadjemo.",progundjao je.Izvukao se iz mene uz gundjanje i lagano mi navukao gacice i farmerke.
   Okrenula sam se ka njemu,vratila mu ga u bokserice pa mu namestila pantalone.Izasli smo sa rukom u ruci i zatekli Ivana i Marka kao stoje ispred."Jesi li dobro,mala?",Ivan je zabrinuto upitao.
   Pocrvenela sam do korena kose."Malo mi je bilo muka.",promucala sam.
   Marko jeprasnuo u smeh a Ivan ga je mrko pogledao."Sta je smesno?"
   -"To sto je komandant aktivan u svako doba dana,Ivane.vidi kako je mala pocrvenela stvarno mislis da joj je bilo muka?",upitao je guseci se od smeha.
   Zakolutala sam ocima,pocrvenela sam poput bulke i mucenicki pogledala u mog voljenog.Podigao me je u narucje i ponosno se nacerio momcima koji su urlali od smeha."Ostavite mi devojcicu na miru.Ona ima potrebe.",ponosno je rekao.
   Zabezeknuto sam ga pogledala."Ti si poludeo.",zacvilela sam.
   Ivan je zestoko zaklimao glavom."Jeste,sestrice i mene je prosto strah hoces li ti preziveti toliku njegovu ludost.",gusio se od smeha.
   Ispleztila sam mu se."Moj muz je najpazljiviji muskarac na svetu,Ivane.",zarezala sam.
   Tek oko pola cetiri ujutru ispratili smo najzdad goste kucama.Aleksandar je ponudio Mirsadi da je odveze kuci i primetila sam da je ona odusevljeno pristala."Mislim da se radja nova ljubav.",promrmljala sam dok me je Vampir nezno spustao na krevet i raspremao.
   Iznenadjeno me je pogledao."Izmedju koga,ljubavi?"
   -"Aleksandra i Mirsade.",rekla sam nacerivsi se.
   Nasmejao se."Sve ti,sreco moja moras da vidis.Samo znas sta?",nezno je upitao.
   Odmahnula sam glavom."Sta,mili moj?"
   Legao je preko mene i stisnuo svoje golo telo uz moje."Niko se ne moze voleti poput tebe i mene.",tiho je prosaputao a jagodice su mu porumenele.
   Nasmesila sam se i snazno ga zagrlila."Niko,mili moja.Nas dvoje smo stvoreni i rodjeni jedno zadrugo.",promrmljala sam i siroko zevnula.
   Nasmesio se,zamotao me u svoj siguran zagrljaj i slatko poljubio."Spavaj,zivote moj.Tu sam ja cuvam vas,najmilija moja.",tiho je prosaputao.
   Malo sam se promeskoljila,jos jace se privila uz njega i slatko mu poljubila grudi."Znam da nas cuvas,volim te najvise na svetu.",tiho sam rekla.
   -"I ja tebe volim najvise na svetu.",prosaputao je,jos snaznije me zagrlio i ja sam zaspala u sigurnom narucju svoga vuka.Jedino tu,jedino u njegovom narucju sam se osecala dovoljno sigurno,dovoljno voljeno i zeljeno da bih zaspala istog sekunda kada bih ga osetila uz sebe.Znala sam da me voli,znala sam da ce sve uciniti da me zastiti.Mene i nase malene.
 
   

Нема коментара:

Постави коментар